(O)Hyde Park Archiwum | Archiwum I | Archiwum II | Archiwum III | Archiwum IV
 

(O)Hyde Park

29-05-2017 20:49

 

 

Nadawca:   Argail
Data:           16-02-2006 21:40
Informacja: Na chwilę muszę zablokować możliwość dodawania wpisów - p...ni spamerzy dopisali ten site do swoich kajecików ....;/


Nadawca:   ladyhawke
Data:           14-02-2006 10:12
Informacja: Witam
po długiej przerwie zaglądam, i nic sie nie zmieniło, co jest wszyscy zapadli w sen zimowy.



Nadawca:   ktos
Data:           02-11-2005 21:48
Informacja: Coś jest nie tak. Jak daję w szufladzie ocenę jednej pracy średnia ocen proporcjonalnie się zwiększa bądź zmniejsza u wszystkich prac.


Nadawca:   Wojtek
Data:           29-10-2005 08:49
Informacja: Przepraszam wszystkich, ale jeszcze przez kilka dni nie będzie można komentować nowych prac. Związane jest to z pewnymi zmianami w szufladzie. Mam nadzieję, że dzięi tym zmianom prace będą się prędzej pojawiać na stronie.
pozdro



Nadawca:   ja
Data:           25-10-2005 22:52
Informacja: Do wszystkich zbulwersowanych moimi komentarzami opowiadań zamieszczonych w Szufladzie: piszę, co myślę, po to chyba opowiadania wstawiacie - anonimowo - i poddajecie pod - anonimową - ocenę, żeby czytelnicy pisali, co myślą, a nie co chcą usłyszeć autorzy. Jeśli chodzi o \"wiele mówiący\" oraz \"wielce oryginalny\" nick <ja> - nick jak nick, ani lepszy, ani gorszy od innych. Jeżeli chodzi o ironiczne propozycje, by wstawić swoją pracę i poddać waszej ocenie, zamiast się czepiać biednych autorów: moje prace były przez Was czytane i oceniane nie raz. A wszelką krytykę przyjmuję z wdzięcznością większą niż peany pochwalne.
To by było na tyle. Pozdrówka.



Nadawca:    ktos
Data:           25-10-2005 21:04
Informacja: Fatalna ta galeria.


Nadawca:    Ladyhawke
Data:           07-10-2005 13:13
Informacja: Witam
Dawno mnie tu nie było, widze ze do szuflady przybylo opowiadanek, fajnie, jak bede miala ciut czasu przeczytam, co slychac i dawnych bywalcow bo poza Anaela i Wojtkiem nikogo nie widze znajomego. Moze po prawie rocznej przerwie zaczne znowu pisac.



Nadawca:   Genoveva
Data:           26-09-2005 11:24
Informacja: Dzięki, za wiadomość. W takim razie nie pozostaje mi nic innego, jak cierpliwie czekać na wydanie całości. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
PS. Jeżeli ten komentarz znowu pojawi się dwa razy, chyba szlag mnie trafi ;)



Nadawca:   anaela
Data:           25-09-2005 21:24
Informacja: Witam.
Bywam.
Piszę część 2. Gry, pod wdzięcznym tytułem Gra o Eden. Gdy napiszę, wydam jako całość. Poza tym powieść jest opracowywana graficznie i muzycznie, o czym nawet nie marzyłam, planując wydanie książki na wrzesień\'05.
Konstatując: nie spieszy się nam (mi, malarce i kompozytorowi) - będzie, kiedy skończymy.
Żeby jednak trzymać rękę na pulsie, odbywam praktyki w wydawnictwie i poznaję ten światek od kuchni.
Pozdrowienia, Genovevo.



Nadawca:   Genoveva
Data:           22-09-2005 15:51
Informacja: Witam,
Hmm, sądząc po dacie ostatniego komentarza mam niewielkie szanse na odpowiedź, ale spróbować warto. Chciałabym zapytać o losy \'Gry o Ferrin\'. Pod koniec zeszłego roku (chyba) była mowa, że książka ukaże się we wrześniu 2005. Mamy właśnie wrzesień, a o \'Grze..\' nic nie słychać. Nie wiem, czy Anaela jeszcze tu bywa, ale być może ktoś z Was wie cokolwiek na ten temat, byłabym wdzięczna za informację.
Pozdrawiam



Nadawca:   Genoveva
Data:           22-09-2005 15:49
Informacja: Witam,
Hmm, sądząc po dacie ostatniego komentarza mam niewielkie szanse na odpowiedź, ale spróbować warto. Chciałabym zapytać o losy \'Gry o Ferrin\'. Pod koniec zeszłego roku (chyba) była mowa, że książka ukaże się we wrześniu 2005. Mamy właśnie wrzesień, a o \'Grze..\' nic nie słychać. Nie wiem, czy Anaela jeszcze tu bywa, ale być może ktoś z Was wie cokolwiek na ten temat, byłabym wdzięczna za informację.
Pozdrawiam



Nadawca:   Wojtek
Data:           01-09-2005 12:59
Informacja: Witam wszystkich. Z powodu zamieszania w zamieszaniu i bałaganu w bałaganie oraz możliwymi zaginięciami / przypadkowymi usunięciami listów w mojej skrzyki proszę wszystkich autorów, którzy nadesłali swoje prace, a nie zostały one opublikowane aby nadesłali je jeszcze raz.
Dzięi i pozdro, Wojtek (ten leniwy gość od dodawania prac do szuflady...) ;)



Nadawca:   Tarrin
Data:           31-08-2005 11:54
Informacja: Nie, niektórzy w pracy, nietety :-(.


Nadawca:   ryszard
Data:           08-08-2005 09:58
Informacja: wszyscy na wakacjach?


Nadawca:   Earth Inferno
Data:           08-07-2005 10:11
Informacja: Witam, skończyłem opowiadanie i udaję się na zasłużone acz krótkie wakacje:-))))) Pozdro dla czytających!!! P.S. niebawem nowe opowiadanka:-))


Nadawca:   aaricia
Data:           24-06-2005 23:31
Informacja: Wdepnęłam... początkowe kroki robię w Waszym portalu, mam nadzieję, że się odnajdę tutaj :] Pzdr.

www.fantazyzone.prv.pl



Nadawca:   Wojtek
Data:           20-06-2005 10:53
Informacja: Nawet teraz ;)


Nadawca:   skorek
Data:           17-06-2005 12:18
Informacja: Kiedy przeczytasz znowu jakieś opowiadanie?


Nadawca:   Ryszard
Data:           14-06-2005 09:47
Informacja: Kiedy przeczytam znowu jakieś nowe opowiadanie ?


Nadawca:    Mordred
Data:           04-06-2005 09:17
Informacja: Ciekawie tu u was. Pozdrawiam :D
I zapraszam na moją stronkę:
www.mordred.yuri.pl



Nadawca:    Michał
Data:           26-05-2005 10:37
Informacja: chyba sie cieszysz hehe bo nie usunales mojego wpisu hehe


Nadawca:    Michał
Data:           22-05-2005 23:20
Informacja: Argail wrocilem cieszysz sie hehe


Nadawca:   anaela
Data:           10-05-2005 20:29
Informacja: Nie ma problemu z drukiem własnymi siłami. Mogę podać wszelkie dane i namiary na drukarnie, a także orientacyjne koszty. Ale chyba nie o to chodzi, by wydać, a by NAS wydano. Subtelna różnica...


Nadawca:   Argail
Data:           08-05-2005 15:28
Informacja: Generalnie ... druk mogę zalatwic ... ale ... pieniazki na papier, okładki, grafiki (ew. grafike) no i jednak pare zloty na druk .... i najgorsze - pozniejsza dystrybucja ... jak ? Za pieniazki, czy za rozdawane po kosztach ?
Duuuuzo klopotow - kiedys probowalem cos takiego, ale sam tego nijak nie udzwigne ....



Nadawca:   Wojtek
Data:           04-05-2005 17:43
Informacja: No własnie, mniejwięcej na tym etapie utyka większość projektów. Wtedy, kiedy trzeba samemu coś zrobić... W sumie nie mam do Ciebie żalu. Pozdro


Nadawca:   skorek
Data:           04-05-2005 07:11
Informacja: No dobra. Nie będę jużtego drążył.


Nadawca:   Wojtek
Data:           02-05-2005 19:09
Informacja: Właśnie `wystarczy` ;) Napisz maila do szuflady, to pogadamy prywatnie na ten temat.
A co do książek drukowanych: też takie wolę, ale jeżeli książka kosztuje tak 20-30 zł... To już wolę czyać na kompie.
Drugą i trzecią sprawą jest to, że wydawca nie będzie wydawał książek, które dą ogólne dostępne, bo mniej osób kupi, przez co opłacalność spada. A tak właściwie, zauważyłeś że wydawcy drukują dużo więcej SF niż fantasy? A w szufladzie jest głównie fantasy.



Nadawca:   skorek
Data:           21-04-2005 11:43
Informacja: Do Wojtka.
To tylko pomysł. Może dobry, może kiepski, może taki sobie. Masz oczywiscie słuszność i dzięki, że zwróciłeś mi uwagę na istnienie katalogu books. Myślę jednak, że sprawa nie musi być tak bardzo trudna. Wystarczy tylko zachęcić jakoś wydawcę a reszta jakoś się potoczy. Jeśli chodzi o tak zwane warunki to i tak w naszej brutalnej rzeczywistości to wydawca dyktuje te właśnie. Autor może się na nie zgodzić lub nie. Co do autorów to wydaje mi się, że zaistnienie w formie książkowej, nawet za symboliczne \"warunki\" byłoby przynajmniej dla niektórych czymś ważnym. Tak czy siak, ja i tak wolę tradycyjną książkę. Taki jakiś głupi sentyment.



Nadawca:    Wojtek
Data:           16-04-2005 17:09
Informacja: Skorek: No problema. Znajdź wydawcę, który zgodzi się to zrobić. Wybierz opowiadania i dogadaj się z każdym z autorów: na jakich warunkach (czytaj `za ile`) opowiadania te mogły by się ukazać.

Tak właściwie, to ja nie bardzo bym kupił takie opowiadnia. Po co kupować, jak za darmo są w necie...

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale w szufladzie jest taki katalog: books. Od jakiegoś czasu opowiadania w szufladzie lądują w 3 wersjach. (Ciekawsze starsze będę uzupełniać.) Podstawowej: html, i dwa pdf\'y. Jeden do czytania na ekranie (polecam skrót [Ctrl]+[L]) oraz wersja do wydruku.
A z resztą, co mi tam, Powiedz które opowiadania, to przygotuję PDF\'a i umieszczę. Będziesz mógł sobie wydrukować.



Nadawca:   skorek
Data:           16-04-2005 14:59
Informacja: Szuflada puchnie w szwach. Może wybrać z niej kilka opowiadań, a potem wydać je drukiem w formie antologii. Co wy na to? Bo ja chętnie kupie.


Nadawca:   E.Inferno
Data:           07-04-2005 08:28
Informacja: ...ale już wysyłam na szufladę:-) Pzdr.


Nadawca:   E.Inferno
Data:           07-04-2005 00:38
Informacja: Nie, poslałem na \"argail...\" (?!)


Nadawca:   Wojtek
Data:           04-04-2005 21:37
Informacja: Ale ślesz na szuflada[@małpa@]histeria.pl ??


Nadawca:   E.Inferno
Data:           04-04-2005 14:37
Informacja: Pt. \"TERRANUM\" - widzę, że nie ma - ok. prześlę jeszcze raz, ale już ostatni:-)) Pzdr.


Nadawca:   E.Inferno
Data:           04-04-2005 14:27
Informacja: Pt. \"TERRANUM\" - widzę, że nie ma - ok. prześlę jeszcze raz, ale już ostatni:-)) Pzdr.


Nadawca:   Wojtek
Data:           01-04-2005 10:47
Informacja: Jaką?? Już jest w szufladzie? A może jeszcze nie ma? Jeżeli nie ma, to prześlij jeszcze raz...


Nadawca:   E.Inferno
Data:           29-03-2005 17:11
Informacja: Wojtusiu wysła(em) 2 tygodnie temu - może dłużej...


Nadawca:   E.Inferno
Data:           29-03-2005 17:07
Informacja: Wojtusiu wysła(em) 2 tygodnie temu - może dłużej...


Nadawca:   Wojtek
Data:           29-03-2005 10:29
Informacja: No właśnie E.Inferno, może byś tak coś wysłał(a) ;)


Nadawca:   E.Inferno
Data:           29-03-2005 08:58
Informacja: Witam wszystkich:-)
Oj coś słabiutko z nowymi opowiadaniami... lenistwo świąteczne?

Do pracy!!! Pzdr.



Nadawca:   Ryszard
Data:           25-03-2005 13:09
Informacja: Zdrowych , pogodnych świąt wszystkim odwiedzającym tę nadal super stronę.


Nadawca:   Ladyhawke
Data:           23-03-2005 12:08
Informacja: Spokojnych Świąt Wielkanocnych, ciepłych, i zdrowych.


Nadawca:    anthem@interia.pl
Data:           12-03-2005 11:50
Informacja: Super portal. Lubie takie odjechane klimaty. Pozdrawiam


Nadawca:   Wojtek
Data:           06-03-2005 21:38
Informacja: Coś zostało naprawione. (Typowym informatycznym sposobem: Coś nie działa, coś informatyk naprawia, coś naprawi, ale sam nie wie co i jak...)


Nadawca:   Wojtek
Data:           06-03-2005 15:29
Informacja: Coś zostało popsute. Jeszcze nie wiem co, ale jak już to rozgryzę, to naprawię


Nadawca:   jendrek
Data:           05-03-2005 23:48
Informacja: Co jest? Nie można komentować nowych prac? Wyskakuje jakiś dziwny komunikat...


Nadawca:   anaela
Data:           03-03-2005 23:39
Informacja: McWieprz, ale tak w ogóle to w domu wszyscy zdrowi?


Nadawca:   McWieprz
Data:           03-03-2005 21:18
Informacja: CUDOWNIE URATOWANA
Pan Marian z Truflowa w zeszłym roku dokonał bohaterskiego czynu - jadąc rozpędzonym pociągiem dostrzegł topiącą się w studni Karolinkę Ś. Pan Marian wykazał się daleko idącą rozwagą i rzucił gumowego węża dziewczynce na pomoc. Pokąsana, ale szczęśliwa Karolinka dziś już wychodzi ze szpitala, jej pięcioletni synek czuje się dobrze... serdecznie zapraszam na www.swinie.k9.pl



Nadawca:   MattRix
Data:           03-03-2005 14:47
Informacja: Niby nic nie umarło, ale pusto tu jakoś i cicho. Dawni znajomi zniknęli, nowi nieśmiali... Ech!


Nadawca:   argail
Data:           27-02-2005 10:00
Informacja: Nic nie umarło - pracuje się ;))) - myślę że jutro, ew. pojutrze dołożę kilka opowiadań które nadesłano do mnie w ostatnich dniach.


Nadawca:   Ryszard
Data:           26-02-2005 10:52
Informacja: strona zamarła ? a może już umarła !?


Nadawca:    MattRix
Data:           22-02-2005 15:22
Informacja: Co się dzieje z \"Szufladą\" (nie wiedzę jej!)? Wysłałam do Wojtaka nowe opowiadanie - mam nadzieję, że dojdzie. Pozdrowienia!


Nadawca:   skorek
Data:           17-02-2005 10:07
Informacja: Leczą kaca moralnego po konkursie.


Nadawca:   ladyhawke
Data:           11-02-2005 12:32
Informacja: do wszytkich
Histeria zamarła, co jest gdzie są wszyscy ;-)



Nadawca:   MarW
Data:           05-02-2005 16:53
Informacja: Pierwsza nagroda (\"Księżniczka\") trafiła już do rąk Autorki \"Buntu...\" - gratuluję i życzę przyjemnej lektury.
Teraz prawo wyboru narody przysługuje Autorowi kolejnej zwycięskiej pracy - Tomaszowi Kaczmarkowi; do wyboru pozostają:
I. \"Narrenturm\" + \"Boży Bojownicy\" A. Sapkowskiego.
II. \"Mistrz i Małgorzata\" M. Bułhakow + \"Kadet\" Rick Shelley

Informacje o dokonanym wyborze wraz z adresem pocztowym i opcjonalnie numerem telefonu proszę przesłać na adres konkursu: konkurs@histeria.pl.
Pozdrawiam.



Nadawca:   Ladyhawke
Data:           24-01-2005 14:07
Informacja: Wszystkich
Widze ze, konkurs dobrna do szczesliwego zakończenia, Gratuluje Ani, Tomkowi, i Anaeli. Co do Marcina to ja mu sama dalam 5 i widze ze zostalo usuniete, tak jak i inne moje 5, no cóż życie jest brutalne. Myślę że, pierwsze koty za płoty i nastepny będzie lepszy, bo organizatorzy nabrali doświadczenia. Dziękuję Wojtkowi i MarW za ogromna pracę jaką wykonali. Jesteście Wielcy. Co do poziomu konkursu, myslę że, nastepnym razem przydałby się fachowiec do oceny prac, wszak ogromna złośliwośc niektórym histerykom zalała nie tylko żołądek, ale i wzrok, ale nic to.



Nadawca:   Marcin
Data:           22-01-2005 19:39
Informacja: gratuluję zwycięzcą
zwłąszcza cieszę się iż Tomka praca znalazła się wśród wygranych - dla mnie najlepsza w konkursie, a i Ani, choć nie w moim typie, też była warta tego. Co do Kroniki Semiraminy nie wypowiadam się gdyż nie czytałem.


PS. Dziękuję Skorkowi za życzliwe słowo



Nadawca:   Skorek
Data:           22-01-2005 12:48
Informacja: Gratuluje zwycięzcom konkursu, szczególnie autorowi \" Robaków\" i pozostałym też. Trochę żałuje Marcina, który moim zdaniem też zasługuje na uznanie. Pozdrowienia dla wszystkich Histeryków.


Nadawca:    Wojtek
Data:           21-01-2005 19:51
Informacja:
Marcin: Puść maila do mnie na piv i napisz, że chcesz log z ocen.


Zapomniałem powiedzieć, że do puli należą jeszcze: \"Kadet\" - Rick Shelley, oraz \"Mistrz i Małgorzata\" - Bułchakowa.



Nadawca:   MarW
Data:           21-01-2005 13:27
Informacja: Oceny obliczone przez Wojtka są ostateczne. Wojtek wykonał kawał naprawdę porządnej roboty, tropiąc nieprawidłowości głosowania. Wiem, bo sam próbowałem tego dokonać i wyłapałem zaledwie ułamek (najbardziej rzucający się w oczy) tego, co on wypatrzył. Mogę tylko potwierdzić, że aktualne wysokości ocen dużo więcej mają wspólnego z ocenami, które faktycznie wystawiali pracom czytelnicy - czyli Wy - podczas gdy do tej pory były to oceny wystawiane systemem \"Pięć piątek jednej i pięć pał konkurencji\".
Tak więc podium wygląda następująco:
I Bunt na Esferze / Anna Perzyńska -
II Robaki / Tomasz Kaczmarek -
III Kroniki Semiraminy / Anaela -
Zwycięzcom gratuluję i zapraszam do zgłaszania się po nagrody. Nagrody będą przyznawane w ustalony sposób: z określonej puli nagród laureaci trzech pierwszych miejsc kolejno - stosownie do zajętych miejsc - wybierają coś dla siebie. Pula nagród wygląda następująco:
1. Narrenturm + Boży Bojownicy A. Sapkowskiego
2. Księżniczka - A. Pilipiuka z autografem i dedykacją (serwisową - \"rozhisteryzowanym\") autora.
3. Małodobry - zbiór opowiadań wydany przez FS / (lub: zaproponowana przez laureata książka w zbliżonej cenie)

Pierwsza wybiera pani Anna - zapraszamy.

Korzystając z okazji chcę podziękować Wojtkowi za to, co zrobił dla konkursu i przeprosić go za to, w jakiej sytuacji go postawiłem. Przeprosiny należą się też wszystkim zainteresowanym konkursem. Zgadzam się, że wyszła z tego groteska. To wszystko moja wina - lecz poza tym, że jest mi wstyd i przykro z powodu przebiegu konkursu nie mam wiele do powiedzenia. Jak już gdzieś wspominałem - możecie do mnie strzelać. Mam jednak nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto podejmie po raz kolejny trud organizacji konkursu i znajdzie dla niego atrakcyjną formułę.

Chwilowo to tyle. Więcej szczegółów w kolejnym odcinku - już za miesiąc ;)



Nadawca:   b.
Data:           20-01-2005 17:45
Informacja: Marcinie ... reagujesz zbyt impulsywnie .

: )



Nadawca:   Marcin
Data:           19-01-2005 21:05
Informacja: Wojtek, czy kto tam jeszcze zajmuje sie tym konkursem.
Jak dla mnie możecie mnie sobie odpuścić w ocenach, zwłaszcza, że ponoć otrzymałem nieuczciwie oceny - szkoda ze nie wiem i jak widze pewnie nie dowiem się od kogo.
PO prostu przetnijcie ten węzeł gordyjski i zakończcie ten konkurs



Nadawca:    Elanor
Data:           18-01-2005 14:18
Informacja: Hej, Skorek, dołączam się do twego apelu.
Możecie podać ostateczne wyniki tego konkursu? Bo teraz to nic już nie jest zrozumiałe.
Pozd.



Nadawca:   Wojtek
Data:           15-01-2005 22:36
Informacja:
do b.: Zwyczajny człowiek zazwyczaj nie może. Ale są na to sobosoby, (stosowane celowo lub przypadkowo), przy pomocych których pracę można oceniać wielkortonie. Dlatego też starałem się stosować dodatkwe metody werifikacji...



Nadawca:   skorek
Data:           15-01-2005 11:36
Informacja: No to kto w końcu wygrał ten konkurs?
Czy możecie to ogłosić jakoś bardziej zdecydowanie?



Nadawca:   Marcin
Data:           14-01-2005 22:07
Informacja: Hej Wojtku
1. emota \";-)\" ma stosunkowo szerokie znaczenie i bynajmniej sama w sobie nie neguje prawdziwości poprzedzającego ją tekstu, no chyba, że czegioś nie wiem. W takim wypadku proszę o oświecenie mnie gdyż nie znam tych tajnych definicji.
2. Dat zakończenia konkursu było kilka dlatego też pozwoliłem sobie zapytać o DATĘ.
3. Cieszę sie, że masz/cie możliwość usuwania nieuczciwie oddanych głosów i ze to robicie
4. \"i chwała Ci za to.\" - choćby za to że można próbować coś od Ciebie wyciągnąć w momencie gdy wydawało się iż konkurs już zupełnie umarł.
5. tak uważam, że to uczciwe, niemniej szoda, ze nie pamiętasz czy te usunięte piątki, dotyczyły mojego opowiadania, gdyż to że dostałem kilka jedynek pod rząd i to w sposób zaktualizowany 26.12.04 to wiem, czy z jednego komputera ... tu już moja wiedza nie sięga. Pewnie to nadmierna fatyga ale gdybyś łaskawie sprawdził komu tak sie spodobał mój tekst że się pofatygował by dać mu kilka piątek byłbym wdzieczny :-) (w szerokim znaczeniu, nie negując sensu poprzedzajacej wypowiedzi)
6. Rozumiem, że nie będzie, a raczej że nie było drugiego etapu konkursu, zwyczajnie nad tym ubolewam.

PS. Mam nadzieję, że dotrzecie sie organizacyjnie i kolejne konkursy pójdą wam lepiej. NIe wiem jak innym autoram ale mnie wcale nie zależało najbardziej na jakiejś szczególnej nagrodzie, czy też wyróżnieniu, niemniej nie lubię niejasnych sytacji.



Nadawca:   b.
Data:           14-01-2005 21:04
Informacja: wiesz Wojtku . wydawało mi się, że z tego samego komputera nie można ocenić tego samego tekstu więcej niż raz .


Nadawca:   Argail
Data:           14-01-2005 11:11
Informacja: Panowie - spokojnie.
Z ocen konkursowych zostały usunięte następujące oceny:

a. kilkukrotne oddawanie głosu (pozytywnego/negatywnego) w któtkim okresie czasu, z pojedyńczego adresu ip.
b. klikukrotne oddawanie głosu (pozytywnego/negatywnego) z unikalnego adresu ip (np. jasio.pl) - jedna osoba, jeden głos.

Dla zainteresowanch do wglądu logi z apache z ostatnich dwóch miesięcy (około 60M gołego tekstu - powodzenia)

Co do ew. problemów i tarć organizacyjnych - to pierwszy konkurs prowadzony przez stronę - stąd problemy, nie mamy wyczucia.
Ew. następny konkurs będzie podany do wiadomości min. 2 mieś przed rozpoczęciem, termin zakończenia oddawania prac będzie nieprzesuwalny.
Wyszło jak wyszło - do pomocy i ew. finansowaniu nagrów zgłaszało się wiele osób - jak doszło co do czego - został tylko MarW i Wojtek... cóż, tak bywa.





Nadawca:   Wojtek
Data:           13-01-2005 23:32
Informacja: 1) Wiesz co, bądź tak miły i poczytaj o znaczeniach emot, a zwłąszca o tej: `;)`
2) Oceny są z dnia zakończenia konkursu. O ocenach prac konkursowycj prócz samej oceny posiadam między innymi info o dacie i godzinie postawienia
3) Korzystając z pozostałych informacji jstem w stanie stwierdzić, które oceny są oszustwem i złą wolą
4) Ja nie jestem organizatorem, ja tu tylko próbuję posprzątać
5)Dokładnie nie pamiętam, czy to Było Twoje opowiadanie, ale po usunięciu 5 piątek postawionych przez tę samą osobę, chyba wyniki mogą się zmienić. A i także usuwałem oceny takie gdzie od jednej osoby dostawał ktoś kilka pał. Uważasz że jest to uczciwe? Bo ja tak
6 (ps.))W drugim etapie miała oceniać komisja. Składająca się z serwisów współpracujących i sponsorów. Jako, że to nie badzo wypaliło, to ja i MarW jesteśµy sponsorami - a więc w komisji. Jawnie oddałem swój głos -- patrz kilka wypowiedzi niżej.



Nadawca:   Marcin
Data:           13-01-2005 21:57
Informacja: do Wojtka

Po kolei :
- dlaczego uważasz, iż rozmawaim sam ze sobą?
- z jakiej daty są wyniki, które proponujesz jako rozstrzygajace dla konkursu.
-\"Oceny do usunięcia zostały wybrane przy pomocy logiki rozmytej ;)\" - haha ale śmieszne, ale poważnie co to niby znaczy? ... ze niby losowo usunięto cześć ocen? czy może to po prostu był to zwykły żart?
- \"Moja propozycja jest taka\" - wybacz, ale brak mi przekonania do tzw. kolektywnego podejmowania decyzji.
Rozumiem, ze to nie Ty organizujesz konkurs i z poczucia (bez wnikania czego) podejmujesz się go jakoś zakończyć - i chwała Ci za to.
Niemniej jest dla mnie nie zrozumiałe dlaczego z tej oceny wypadło moje opowiadanie gdyż jak pamiętam to :
\"Na razie wygląda na to, że pierwsza trójka prezentuje się następująco:
1.Pierwsza Bitwa / Marcin (3.73)
2.Bunt na Eswerze / Anna Perzyńska (3.72)
3.Wojenne wspomnienia / Jacek Ross - (3.27)\"
NIe mnie oceniać czy moje opowiadanie było lepsze czy gorsze.
Zrozumiałbym gdyby komisja (czy też ktokolwiek inny) oceniając stwierdziła, iż mój tekst jest poza pierwszą trójką, ale niejasne kryteria nie majacy odbicia na stronie konkursowej są dla mnie takim samym oszustwem jak to o czym piszesz tj. oszukiwaniu w głosowaniu.
PS. Zwłaszcza, iż ja sam przede wszystkim liczyłem na drugi etap konkursu i jakąś poważną ocenę mojego tekstu.



Nadawca:   Wojtek
Data:           12-01-2005 17:18
Informacja: Tak, o wpisy

Jakbyś nie zauważył, to organizatorem, jest MarW, a ja tu tylko prubuję sprzątać.
A co do wyników -- możesz zgłosić wniosek, dlaczego tak, a nie inaczej. Ale proszę o dokładnie pytanie



Nadawca:   Marcin
Data:           10-01-2005 19:50
Informacja: rozmawiam sam z sobą ???
chodzi o to, iż dokonuję kilku wpisów pod rząd, a nie jeden dłuższy ???
jeśli o coś innego to prosiłbym o wyjaśnienie.
Moja ocena poziomu konkursu (nie prac) wynika z zasad jakimi się on rządzi. Do kiedy co można, zmiany zasad, a ogłaszanie wyników w ten sposób jak Robi to Wojtek to już zwykłe DNO.

Sam nie wie on czy to dobre wyniki? czy proponuje by je uznano? co tu się dzieje ???



Nadawca:   Wojtek
Data:           09-01-2005 19:28
Informacja: Hej Marcin. Albo jest was dwójka, albo czemu rozmawiasz sam ze sobą? ;).
Co do błędów: święty nie jestem, a z ortografią zawsze miałem problemy. Więc jeżeli znajdziecie gdzieś w szufladzie jakieś błedy, proszę zgłoście. Poprawię, jeżeli będę miec takie uprawnienia.

Co do anty... nawet nie chce mi się już wypowiadać.

A co do poziomu konkursu, to zgadazm się z Tobą. Poziom jest żenujący... Użyję obrzowego porónania. Ale To MarW zaczął. Porównał ten konkurs do wielkiej wyprawy zapowadającej się świetnie. A potem przyszły sztormy, a kapitan gdzieś zaginął... Pierwszy Oficer pomimo swojego lenia i braku czasu próbował to ciągnąć to dalej. Sami widzicie z jakim skutkiem. Powstały opuźnienia, ale mimo wszysto wyglądało na to, że okręt pod banderą konkurs Histeria 2004 lekko niekompletny, gdzieniegdzie driurawy, bez głównego masztu, ostro po terminie dobrnie wreszcie do portu zwanego \"Zakończeniem\". Ale Kapitana znów wsiorbało, a wraz z nim klucze do sejfu. Pierwszy oficer posiada tylko na bierzące wydatki. (czyt. \"Bożych Bojowników\" Sapkowsiego).
Tak sobie myślę, że poczekam jeszcze trochę na kapitana i jeżeli się ne pojawi będę się starał zachować twarz przed wszystkimi. Sięgnę do pozostałości po pozostałych żołdach i zakupię nagrody.

Stąd też moja prośba. Jeżeli zgadzacie się z ogłoszonymi przezemnie wynikami konkursu (podanych tochę niżej), to poproszę autorów o przesłanie na adres szuflady adresów na które mają zostać przesłane nagrody (po uzgodznienu co do ich zawartości)



Nadawca:   Marcin
Data:           08-01-2005 23:41
Informacja: miałem mieszane uczucia co do konkursu raz fajne raz ...nie koniecznie.
To co teraz sie z tym wyprawia jest zwyczajnie ŻENUJĄCE



Nadawca:   Marcin
Data:           08-01-2005 23:38
Informacja: do Wojtka
ponadto zwracam uwagę iż anty...debilom pisze o sobie jako ONA, niemniej możliwe iż wiesz lepiej.
Co do samej oceny wpisu anty...debilom
zasadniczo zgadzam się z Tobą.

do anty...debilom - z bólem stwierdzam iż nie wiem gdzie niby pojawił sie Twój tekst - chętnie bym przeczytał




Nadawca:   Marcin
Data:           08-01-2005 23:29
Informacja: do Wojtka
uświadomiony o tym, iż błędy popełniam dalej niosę oświaty kaganek - nawet mnie razi wyraz \"żecz\" przez \"Ż\"



Nadawca:    Wojtek
Data:           08-01-2005 23:16
Informacja: Wiesz co? Wypchaj się!! Byś tylko narzekał. Sam zrób lepsze jakis taki mądry. Albo zapłać...


Nadawca:   anty...debilom
Data:           08-01-2005 19:10
Informacja: szczerze mówiąc wszystkie te opowiadania były poniżej przeciętnej. Weszłam tu bo myślałam, że poczytam sobie coś ciekawego i oderwę się od nudnego studenckiego życia (wiecie jak męcząca potrafi być etologia??? - paradygmat facylitacji itp.) lecz bardzo się zawiodłam i wybaczcie ale nie jestem w stanie tego nie skomentować. gdyby nie było na tym świecie takich ludzi jak ja, to polska literatura wyglądałaby podobnie do waszych opowiadań, czyli byłaby conajmniej denna! w związku z tym docencie moją rolę i z godnością przyjmijcie krytykę... pozdrawiam - nadawca


Nadawca:   Wojtek
Data:           06-01-2005 19:03
Informacja: Wyniki będą jak się MarW obudzi ;)

Moja propozycja jest taka:

ocen średnia praca

17 4,53 http://szuflada.histeria.pl/konkurs/bunt_na_e

27 3,85 http://szuflada.histeria.pl/konkurs/robaki.ht
16 3,19 http://szuflada.histeria.pl/konkurs/kroniki_s

Jak sami widzicie średnie są inne niż te widzocznie na stronie. Związane to jest z dwoma żeczami:
1) Część ocen została oddana po terminie
2) Niektórzy oszukiwali i oceny oszustów zostały usunięte
Oceny do usunięcia zostały wybrane przy pomocy logiki rozmytej ;)

A teraz `podzękowania`:

- CUBE-JAWORZNO
- hv202.internetdsl.tpnet.pl -- Piotrkow Tryb.
- NEO+ Warszawa
- Lublin SDI

Za ich wysoki wkład w ocenianie prac konkurencji wielokrotnie i negatywnie...

Jest mi niezmiernie przykro, że w podzękowaniach musiałem pominąć niektóre osoby, te miej `pracowite`. Niestety nie mam czasy aby jeszcze raz dokładnie analizować logi konkursowe.



Nadawca:   Elanor
Data:           05-01-2005 11:39
Informacja: Kiedy będą wyniki konkursu??


Nadawca:   ja
Data:           04-01-2005 12:12
Informacja: fajnie tu



Nadawca:   ladyhawke
Data:           31-12-2004 13:31
Informacja: Witam wszytkich
Oby Nowy Rok był dla was spełnieniem dobrych marzeń



Nadawca:   anaela
Data:           31-12-2004 00:35
Informacja: W Nowym Roku życzę nam wszystkim wydania naszych dzieł drukiem i coby trafiły one na listy bestsellerów empiku :)) Takie egoistyczne życzonka mam :))


Nadawca:   MarW
Data:           27-12-2004 20:58
Informacja: Witam!
Krótki komunikat w sprawie wyników:
Wyniki ostateczne prawdopodobnie będą się różnić od tych, które wcześniej podałem. Weryfikacja głosów pozwoliła stwierdzić: po pierwsze, że część ocen, które pierwotnie wziąłem pod uwagę, została oddana po terminie, to znaczy już 26XII; po drugie - zachodzi podejrzenie, że część ocen była oddana w sposób nieuczciwy... Proces weryfikacji trwa :)
Pozdrawiam serdecznie!



Nadawca:   Bhoor
Data:           26-12-2004 20:30
Informacja: Witam ludzie!!! Jak dawno tu nie byłem... Ale dalej jest super. Pozdrawiam wszystkich !!!, Happy New Year!!


Nadawca:   MarW
Data:           26-12-2004 12:25
Informacja: Witam Wszystkich!
O północy zakończył się etap, w którym można było oceniać prace. Nie jestem pewien, czy skrypty do oceny zostały już usunięte, ale w tej chwili nie ma to większego znaczenia, bo wyniki i tak zostały już zachowane - wszelkie zmiany średniej ocen nie będą brane pod uwagę.
Teraz mogę już potwierdzić to, o czym pisałem 6XII. Drugi etap nie dojdzie do skutku z tych samych powodów, przez które nie udało mi się zrealizować w pełni planów i nadziei wiązanych z konkursem. Ostateczne będą wyniki z pierwszego etapu. Na razie wygląda na to, że pierwsza trójka prezentuje się następująco:
1.Pierwsza Bitwa / Marcin (3.73)
2.Bunt na Eswerze / Anna Perzyńska (3.72)
3.Wojenne wspomnienia / Jacek Ross - (3.27)
Nie są to jeszcze wyniki ostateczne! Wprawdzie nie spodziewam się tu jakichś zmian, ale muszę skonsultować się w kilku sprawach z Wojtkiem. Dopiero wtedy oficjalnie podam listę zwycięzców... i nagród :)
Pozdrawiam!



Nadawca:   Marcin
Data:           25-12-2004 11:43
Informacja: uderzam sie w pierś i przepraszam
Anna Perzyńska - przeprzaszam Aniu za przekręcenie nazwiska.
ladyhawke - i też przepraszam

uwagi dotyczące nieuważności i błędów kierowane pod moim adresem okazały się jak najbardziej zasadne :-)))



Nadawca:   Marcin
Data:           25-12-2004 11:39
Informacja: uwagi, prawie pokonkursowe.
1. Po pierwsze dzękuję organizatorom, iż zajmują się czymś takim i dają szansę ludziom piszącym dla własnej frajdy, bo raczej nie dla pieniędzy:-) udostępnić swój tekst szerszej publice. Jasne - niedociągnięcia występują ale \"+\" za chęci.
2. Cieszy mnie opcja komentarzy, dla kogoś kto pisze do szuflady zdanie ludzi, którzy go nie znają, a jedynie czytają tekst może być czymś bardzo cennym.
3. Do komentujacych, nie moją pracę ale wogóle, :
- to jest konkurs dla amatorów :-)
- ktoś coś napisał w pewnym sensie dla was, bo przecież nie dla symbolicznej nagrody, to nim ocenicie tekst - jeśli zamierzcie to zrobić, to go przeczytajcie. Uwaga ta odnosi się do wniosku jaki wyciągnąłem z niektórych komentarzy.
- to fajnie że w sposób mocno ekspresywny wyrażacie swój zachwyt lub naganę ale z pewnością nic złego by się nie stało gdybyście napisali dlaczego tak uważacie, a już podparcie takiej oceny faktami z tekstu to byłoby coś wspaniałego.

Marcin
PS. Do komisji - licząc na zakwalifikowanie się do drugiego etapu mam nadzeję, bez względu na finalnie zajęte miejsce, na globalną ocenę tekstu.
PPS. Gdyby komuś przypadło do gustu to co pisze to informuję, iż znajomy zrobił mi stronkę gdzie jest małe conieco umieszczone.

http://dziecko-krwi.w.interia.pl/

PPPS. DObrych świąt, zwąłszcza dla Anny Perczyńskiej, Tomasza Kaczmaraka -za teksty jakie napisali i dla LadyHawk za sensnowność i kulturę osobistą w ocenianiu prac konkursowych.



Nadawca:   MarW
Data:           24-12-2004 19:41
Informacja: Chciałbym życzyć wszystkim dużo szczęścia, zdrowia i radości w nadchodzącym roku, oby przyniósł Wam spełnienie wszystkich marzeń i fantazji! Wszystkiego najlepszego!


Nadawca:   Ayra
Data:           23-12-2004 19:36
Informacja: Ja również życzę wszystki wspaniałych,pełnych miłości i nadziei świąt oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku:)


Nadawca:   Ayra
Data:           23-12-2004 19:36
Informacja: Ja również życzę wszystki wspaniałych,pełnych miłości i nadziei świąt oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku:)


Nadawca:    MattRix
Data:           23-12-2004 14:43
Informacja: Śniegu i mrozu za oknami,
Prezentów pod zielonymi gałązkami,
Pysznej rybki z ościami,
I wielkiego ciasta z bakaliami.
 
Radosnego świętowania,
I zdrowia zachowania!

Życzy wszystkim MattRix

PS. Powodzenia wszystkim konkursowiczom!



Nadawca:   Ladyhawke
Data:           23-12-2004 10:48
Informacja: Spokoju i ciepła w sercach, w czasie tych Świąt, Życze dziś wam.


Nadawca:   anaela
Data:           16-12-2004 19:57
Informacja: MarW, napisałam dokładnie to samo, tylko krócej: słabemu opowiadaniu nie pomogłoby nawet dodatkowe kilka tygodni.


Nadawca:   MarW
Data:           16-12-2004 19:01
Informacja: Rozumiem rozczarowanie tych, co dokonywali cudów zręczności i zarywali noce, by tylko zmieścić się w terminie. Już raz przepraszałem za przesunięcie terminu, ale mogę uderzyć się w pierś ponownie, jeśli ma to kogoś pocieszyć - moja wina.
Inna sprawa, że teraz każdemu łatwo powiedzieć, \"gdybym wiedział, że mam więcej czasu, to napisałbym sto razy lepszy tekst\". Wydaje mi się, że dwa miesiące to dość czasu na napisanie średniej długości tekstu.
To nie zmienia oczywiście faktu, że dałem d***, jeśli chodzi o sprawną organizację konkursu. Powyższa uwaga ma tylko zniechęcić kolejne osoby, które mają zamiar usprawiedliwiać poziom swych prac (wcale nie taki przecież niski!) zarzucając mi \"chwyt poniżej pasa\" i skarżąc się, że do napisania arcydzieła brakło im akurat tych paru tygodni.
Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco!




Nadawca:   anaela
Data:           15-12-2004 22:01
Informacja: Do Ladyhawke
Dziękuję! Szkoda, że nie mogę trzymać kciuków za Twoje opowiadanie. Może następnym razem...
Do MarW i Wojtka: przyłączam się do wypowiedzi Marcina - takie przesunięcie terminu było chwytem poniżej pasa choćby dla mnie. Z drugiej strony skoro napisałam opowiadanie wg. większości słabe, żaden dodatkowy termin by mu nie pomógł.



Nadawca:    ladyhawke
Data:           14-12-2004 14:09
Informacja: Do Wojtak i Marw
Dziękuję za przedłużenie terminu, niestety tym razem będę uczestniczyc tylko jako oceniacz, nie skonczę tekstu. Totalnie wszystko mi się zawaliło. Trzymam kciuki za Anaele, i czekam na opowiadanie Matrix mam nadzieje ze wezmie udział w konkursie.



Nadawca:    Wojtek
Data:           13-12-2004 18:36
Informacja: I ja także przgnę przyłączyć się do kajania... Jak sami widzicie konkurs jes trowadzony zupełnie nieprofesjonalnie, a wszystko się ciągnie, jakby sprawy trzeba było załatwiać przynajmniej przez 3 urzędy...
Ale wszystko ma się szczęśliwie ku końcowi. Nagrody będą skromne, acz mam nadzieję, że zwycięzcy nie posiadają tych książek w swoich zbiorach...

A konkurs - jeszzcez się nie skończył, ale mam nadzieję, że będzie miło ;)

Ryszard: Co do Twojego pytania: Mam w szufladzie parę prac. Ale dosłownie \"parę\" prac w szufladzie. Jeszcze przed gwaizdką postaram się je umieścić.
Albo nie! Umieszczę dopiero po. Cobyście mogli świąta z rodziną spędzić ;)
A tak właściwie, to może masz coś nowego?



Nadawca:   MarW
Data:           12-12-2004 19:08
Informacja: Ja też szczerze żałuję, ale raczej tego, że termin w ogóle został przesunięty (i paru innych spraw związanych z konkursem, których nie udało mi się uskutecznić). Niestety całe to zamieszanie wynikło z okoliczności w jakich się odnalazlem, a na które nie do końca miałem wpływ. Mogę tylko szczerze przeprosić wszystkich tych, którym pomieszałem szyki... Wszystko zmierza jednak ku szczęśliwemu zakończeniu i liczę, że nie nastąpi jakaś nowa katastrofa.
Pozdrawiam wszystkich!



Nadawca:   Marcin
Data:           10-12-2004 21:25
Informacja: szczerze żałuję iż nie wiedziałem iżtermin zgłaszanai tekstów zostanie tak znacznie przesunięty.


Nadawca:   Ryszard
Data:           10-12-2004 14:01
Informacja: dawno nie czytałem tak dobrych ( moim skromnym zdaniem ),nowych opowiadań w szufladzie ,Wojtku : masz może jeszcze pare w skrzynce ; czy też traktować je jako prezent gwizdkowy .


Nadawca:   MarW
Data:           06-12-2004 17:49
Informacja: Prace nadsyłać i oceniać można do 25 XII 2004. Jeśli jednak praca nadejdzie 24XII, to nie wiem, czy zdąży być opublikowana i jeszcze zebrać 10 ocen... Jeśli więc ktoś ma coś na ukończeniu, to niech się spręży. W związku z dziwnym, pełzającym, trybem konkursu, drugi etap stoi pod znakiem zapytania - prawdopodobnie sprawa rozstrzygnie się już w pierwszym etapie. Wraz z nowym rokiem poznamy zwycięzcę.



Nadawca:   anaela
Data:           03-12-2004 16:46
Informacja: Dokładnie tak, Ryszard, biorę Grę w obroty, czyli przechodzę do kolejnej korekty, w oparciu m.in. o Wasze komentarze. Mam nadzieję, że wyjdzie jej to na dobre.


Nadawca:   RYSZARD
Data:           03-12-2004 10:01
Informacja: CZYŻBY \" GRA \" poszła do korekty ?


Nadawca:    ladyhawke
Data:           02-12-2004 10:04
Informacja: Do Marcina
odpisałam, poza tym są tu też inne moje tekściki. Poczytaj i popisz ciekawa jestem opinni.



Nadawca:   anaela
Data:           01-12-2004 23:47
Informacja: A ja jestem ciekawa, jakby opowiadania konkursowe wyglądały po korekcie, tzn, gdyby autorzy - w tym ja - wzięli sobie do serca uwagi recenzentów i napisali opowiadania od nowa. Jakie wtedy byłyby oceny i komenatrze. Ja tam chciałabym dostać jeszcze jedną szansę, żeby odwaliło mi maksymalnie, żebym zaszalała z konwencją, a raczej łamiąc konwencję, no i żebym miała więcej czasu na napisanie (wymyślenie) oryginalnego (choć niekótrzy dają plus za oryginalność) końca. Pytanie do innych autorów: chcielibyście napisać od nowa i dopiero te po poprawce poddać pod ocenę Jury?


Nadawca:   Ayra
Data:           29-11-2004 22:25
Informacja: Witam!:)Zajrzałam tu po długiej przerwie i mam pytanie w kwestii formalnej,które już chyba zadała przede mną Ladyhawk.Do kiedy jest termin nadsyłania prac na konkurs (czyżby już się skończył?:>)?Odpowiedź na to pytanie jest dla mnie dość istotna,bo jak na razie z trudem znajdywałam czas na dostanie się do kompa i pisanie mojej autonomicznej twórczości,tak więc nie czytałam,ani nie pisałam opowiadań.Ale byc może niedługo mogłoby się to zmienić,gdyby... konkurs jeszcze trwał;)Pozdrawiam


Nadawca:   ladyhawke
Data:           29-11-2004 10:41
Informacja: Do Mariana
opowiadan jest az o mioe tylko 81, i stale dochodza nowe, naprawde jest co czytac



Nadawca:   Marian
Data:           27-11-2004 09:43
Informacja: Natrafilem na ta stronke zupelnie przypadkiem :) nie ma to tamto, nie ma bata na niektore opowiadania, naprawde widac w nich talent, przeczytalem dopiero kilka ale juz sie boje ze za niedlugo mi zabraknie i bede z niecierpliwoscia czekac na nastepne :P
P.S: Sprobojcie poszukac sponosora lub wydawcy, mysle ze naprawde byliby zainteresowani niektorymi pozycjami.
POzDro :)



Nadawca:    Ladyhawke
Data:           26-11-2004 09:01
Informacja: Do wszystkich
Witam po długiej nieobecność, proszę MarW o podanie końcowego terminu. Mam nadzieję że uda mi się skonczyć zaczęte opowiadanko.



Nadawca:   MarW
Data:           18-11-2004 19:26
Informacja: Do Autorów prac nadesłanych na konkurs:
Mam wasze prace w skrzynce, to że nie zostały na razie opublikowane, nie znaczy, że zostały odrzucone. Wszystkie terminy zostaną wydłużone, więc jeśli ktoś jeszcze chce coś nadesłać, to proszę bardzo. Jednak bezwzględne pierwszeństwo przy publikacji będą miały prace już nadesłane...Szczególy już wkrótce. Przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam.



Nadawca:   MarW
Data:           16-11-2004 16:16
Informacja: Witam wszystkich po dluuugiej nieobecnosci. Wszystko wskazuje na to, ze juz definitywnie powracam do zywych - zaraz biore sie za zaleglosci...
Ladyhawke - Twoja prośba zostanie spełniona nawet bez mojego udziału - tak po prostu wyjdzie, ze to wszystko sie przedluzy...
Acha - mam juz u siebie na poleczce podpisana i zadedykowana histeryzujacym przez Pana Pilipiuka ksiazke pt. Ksiezniczka. To jest jedna z obiecywanych nagrod, ktora zostanie rozdana. Mam tez Narrenturm, ktory zostanie rozdany w komplecie z Bozymi Bojownikami, tak wiec tych nagrod mozecie byc juz pewni.
Boze, jak to dobrze wrocic...
Pozdrawiam wszystkich



Nadawca:    ladyhawke
Data:           12-11-2004 20:00
Informacja: do MarW
Prosze o przedluzenie terminu oddawania prac. Chyba ze macie ich takduzo, ze nie musicie juz czekac?



Nadawca:    ladyhawke
Data:           08-11-2004 12:00
Informacja: Zdadzam sie z Toba Anaela


Nadawca:   anaela
Data:           07-11-2004 13:45
Informacja: Ja na to tylko: Dżizessss.....


Nadawca:    Natalii
Data:           06-11-2004 17:30
Informacja: Opowiem wam o historie która powina się wogóle nie zdażyć.Dwa znienawidzone rody ludzi i elfów poczeły dzieci.W rodzie człowieka urodziła się dziewczyna o imieniu Nastka natomiast u elfów chłopak o imieni Wan.Dorastali osobno lecz pewnego dnia w Wan pokryjomu przebrany w ludzkie ciechy dostał się tam .Gdy zobaczył Nastke nie mógł uwierzyc że tacy piękni ludzie jak ona jeszcze istnieją.Zakochał się w niej i starał się zadbać aby ona też coś do niego poczuła.Stało się ona powiedzałas mu co czuje do niego.Szczęśliwy pocałował ją namiętnie i uciekł. Opiekunka Nastki powiedzała że Wan jest z nienawdzonego rodu. Dzewczynka poszła do rodziców aby im powiedzieco tym co poczuła do Wana.Mam kazała jej słuchać głosu serca a tata postraszył ją że jeśli wyjdzie za Wana to ją widziedziczy.Rozpłakana powiedzała że nawet bez jego fortuny da sobie rad.Spakowała swoje rzeczy i na koniu polagopowała do domu Wana. Zdziwiona spotkała Wana który też odszedł z domu.Polagopowali do babci Wana i tam zamieszkali.Wzieli slub i żyli długo i szczęśliwie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)


Nadawca:   Wojtek
Data:           28-10-2004 14:07
Informacja: Ladyhawke: do MarW ;)

bład: Już wiem o co chodzi... dziś, jak nie jutro to będzie juz naprawione



Nadawca:    ladyhawke
Data:           27-10-2004 07:35
Informacja: Wojtka
Witam, ja chyba nie zdaze do 10 listopada, z opowiadankiem na konkurs.Tak bardzo chcialam w nim wziasc udzial, niestety zycie szybko zweryfikowalo moje plany.



Nadawca:   mewah
Data:           26-10-2004 23:30
Informacja: poprawka: jednak \"oceniło\" się.

No to ja nie rozumiem tego komunikatu :-(



Nadawca:   mewah
Data:           26-10-2004 23:29
Informacja: \"Praca przezez Ciebie oceniona została na: X. DZIĘ-KU-JE-MY ;-)
Nie mogę poprawnie ocenić pracy szuladowej... Proszę zgłoś błąd 3\"

No to zgłaszam... :-)



Nadawca:   Wojtek
Data:           26-10-2004 18:52
Informacja: Witam wszystkich i pragę Was poinformawać, że pojawiła się pierwsza praca konkursowa.

Gdzie kolejne?? ;)



Nadawca:    mewah
Data:           25-10-2004 08:47
Informacja: Witam!
Wojtek: [sortowanie] dobry pomysł z \"wsp\" - IMHO \"100\" jest ok.
[ocenianie prac] wiem, że nie chcesz \"naciskać\" na czytelników ;-), ale może zrobić tak, że gdy ktoś kończy czytać opowiadanie [i chce przejść z powrotem do szuflady], to wyskakuje mu mały pop-up z pytaniem, czy nie oceniłby tego opowiadania, ktore właśnie przeczytał (oczywiście z \"anuluj\" jako opcją ;-) )? Sama łapię się na tym, że kończę czytać opowiadanie, i zapominam \"ocenić\".
[główna strona/index] brakuje mi dat przy newsach, nie można stwierdzić, kiedy po raz ostatni zostało coś dodane.
[wszystko powyższe to tylko moje pytania, nie krytyka ani nic takiego :-) ] Pozdrawiam.



Nadawca:    ladyhawke
Data:           19-10-2004 09:08
Informacja: Hurra.... zrozumiałam zasady sortowania, wszystko działa poprawnie.


Nadawca:   anaela
Data:           18-10-2004 17:37
Informacja: walnij to może po prostu od najwyższej, do najniższej i zobaczymy co dalej (najwyżej będę miała kompleksy...):)


Nadawca:   Wojtek
Data:           18-10-2004 16:34
Informacja: Sortowanie ;) Sam przyznam że jest nico dziwne...
W związku z tym mam pytanie, czy do sortowania ma być brana tylko średnia, czy też pewna funkcja śwredniej i ilości ocen. A jeżeli drugi sposób, to jaki am być wpływ średniej na pozycję pracy??
Zaraz przygotuję przykład z kilkoma różnymi współczynnikami: szuflada.histeria.pl/!test.html
(Dajcie mi z 10 min...)



Nadawca:   anaela
Data:           18-10-2004 14:34
Informacja: Ekhem...ten tego... W jaki sposób zostały one posortowane, bo ja chyba za głupia jestem i nie rozumiem toku Waszego rozumowania?:) Dlaczego praca np. z ilością ocen 10 i średnią 3,5 jest niżej, niż praca z ilością 8 i średnią 2,5? Eeee...? Ekhem...? Tak, tak, za głupia jestem :)))


Nadawca:   sirEmil
Data:           18-10-2004 12:12
Informacja: Do MarW:
Mógłbyś jeszcze raz przesłać mi tego maila; tym razem na adres: rav_sd@op.pl



Nadawca:   Wojtek
Data:           18-10-2004 09:28
Informacja: Najpierw popatrz na liczbe ocen, a potem na średnią. ;)


Nadawca:    Ladyhawke
Data:           18-10-2004 08:42
Informacja: Hej widzę że prace juz podzielone, może teraz te strasze tez mają szansę na komentarz, bo w wiekszości go nie mają. Co do sortowania, to nie wiem o co w nim właściwie chodzi, albo u mnie nie działa prawidłowo


Nadawca:   Wojtek
Data:           16-10-2004 22:27
Informacja: Magda: Myślę, że prznosiny zwalę na Argaila ;) Jeszcze Mu tylko skrypty ułatwiające przenoszenie napiszę.
Pojawiła się tez możliwość sortowania w kolumnie średnia... Na pierwszy rzut oka trochę dziwna (Na kolejny pewnie też ;P) Cwilowo preferowane sa prace najwięcej razy oceniane, choć i ocena ma tu swój wpływ. Ciekawe, czy ktoś zgadnie wg jakiego krytyeruim jest robione porządkowanie ;)
Jak przeprowadzę testy wydajnościowe to może zastanowię się nad zmianą algorutmu sortowania...



Nadawca:   Wojtek
Data:           15-10-2004 22:35
Informacja: Oczywiscie zachecam wszystkich do oceniania prac. Nie planuje zadnego bzdurnego wymogu 10-ciu ocen przed publikacja pracy.
Co do uszeregowania ocenami... Jak bede mial czas to pomysle nad algorytmem sortowania... Ale nie wiem, czy jest sens. Na dniach planujemy przeniesc czesc prac szufladowych do pozostalych dzialow.



Nadawca:   mewah
Data:           15-10-2004 22:34
Informacja: Do: Wojtek
cytat: Chciałbym przedyskutować kryteria przeniesiena pracy do innego działu.
Odp: Moze przeniesienie do innego dzialu, gdy opowiadanie uzbiera co najmniej 5(?) ocen, ze srednia 4(?).



Nadawca:   mewah
Data:           15-10-2004 22:30
Informacja: Do: Anaela
Pomysł ciekawy. Ale faktycznie, niektóre opowiadania nie grzeszą wysoką liczbą ocen.
Uzupełniłabym to o konieczność wystawienia np. 10 ocen opowiadaniom innych osób przed możliwością publikacji czegoś swojego ;-). I oczywiście, wszystkich publikujących i czytajacych zachęcam do wystawiania oceny :-) Może należałoby dodać, że aby móc ocenić, nie trzeba być zawodowym krytykiem literackim? :-)Wystarczy subiektywna ocena naszych własnych uczuć, jakie nas ogarnęły po przeczytaniu danego tekstu. Pozdrawiam :-)



Nadawca:   anaela
Data:           15-10-2004 20:12
Informacja: Tu Ziemia, tu Ziemia, czy ktoś mnie słyszy? Podsuwam nieśmiały, ale już skonsultowany pomysł, by teksty w szufladzie ustawić w porządku ocenowym, tzn. najlepsze u góry, najgorsze w dół. Ale powinno się to też uzaleznić od ilości ocen. Trudno zarobić 4 u 30 czytających, a łatwo 5 o jednego (tzn. u siebie;). Co na to szanowne grono Histeryków?


Nadawca:   anaela
Data:           15-10-2004 12:29
Informacja: Biorąc pod uwagę, że twórcy konkursu sponsorują nagrody z własnych, niezbyt zasobnych, studenckich kieszeni zarzut Ryszarda uważam za niesłuszny. Poza tym, nie chodzi o książkę, tylko o satysfakcję z wygranej, chyba, że się mylę?


Nadawca:    ladyhawke
Data:           14-10-2004 17:41
Informacja: Wydaje mi się że nie o nagrody tu chodzi tylko o zabawę. Ja tam Czytałam ale mnie nie stać na kupienie i jakbym wygrała to bardzo bym sie cieszyła z takiej nagrody


Nadawca:   Ryszard
Data:           13-10-2004 23:22
Informacja: marw:
\"jestem tylko czytający\" (jak to raczył podzielić odwiedzających tę super stronę wczesniej jeden z respondentów ), może sie mylę ale I nagroda dla uczestników konkursu w postaci 2 tomow A.S. jest totalnym nieporozumieniem ;dla wielu piszących jest to zapewne lektura obowiazkowa i napewno zainteresowani juz sie zapoznali z tymi pozycjami . Poza tym \"zaznaczam\"moim zdaniem pan A.S. nie wykazal sie tworzac w.w. powiesci .ProponowaLbym raczej SAGE o WIEDZMINIE w twardej oprawie. Pozdrawiam.



Nadawca:   Argail
Data:           13-10-2004 21:02
Informacja: Sobót - galeria pracuje bez problemów - sprawdziłem z kilku komputerów - obawiam się że to wina komputera z którego kożystasz - sam komunikat może również na to wskazywać. Gdyby z galerią było coś nie tak, dostał byś komunikat od serwera o braku praw do pliku, nieistnieniu pliku, lub coś takiego.



Nadawca:   MarW
Data:           13-10-2004 16:42
Informacja: W sumie powinienem coś wyjaśnić. Tak się złożyło, że jakiś czas temu straciłem swobodny dostęp do internetu (w ogóle do komputera). Jedyne, co mnie teraz ratuje, to kafejki i komputery na uczelni. W takich warunkach raczej trudno mi wcielić w życie większość pomysłów. Dlatego to wszystko wygląda tak, jak wygląda, czyli mamy wielki konkurs w wersji minimalistycznej :). Na szczęście coś tam udało się wystartować i teraz konkurs w dużej mierze toczy się sam (i dzięki Wojtkowi).
Istnieje nadzieja, że w niedługim czasie odzyskam możliwość swobodnego korzystania z takich dobrodziejstw techniki jak komputer i internet. Wtedy może coś uda się jeszcze zrobić (choć obawiam się, że będzie już \"po obiedzie\"). Do tego czasu będę podejmował jedynie działania niezbędne dla utrzymania konkursu przy życiu.
Jednym z takich działań jest ustanowienie Puli Nagród. Zanim mnie wcięło, próbowałem zainteresować konkursem dwa wydawnictwa - bezskutecznie. Dlatego nagrody nie będą jakieś obfite, ale mam nadzieję, że atrakcyjne. I nagroda: Narrenturm + Boży bojownicy A. Sapkowskiego. II i III nagroda to książki z autografami autorów (jeszcze nie wiem na pewno, ale prawdopodobnie wśród nich będzie coś z Pilipiuka).
Ok. Timeout.
Pozdrawiam.



Nadawca:   Wojtek
Data:           12-10-2004 22:07
Informacja: Anaela: Konkurs jest i tyle można o nim powiedzieć. Dobra, żartowałem ;)KOnkurs jest i idzie ku dobremu. Mamy nawet jedną pracę konkursową. Liczymy na więcej!!! Postarajcie się!! Lada chwila powinny pojawić się poprawki w systeme (jak to ładnie brzmi) pozwalające na poprawne przeprowadzenie konkursu.
Ladyhawke: Razem z modyfikacjami konkursowymi pojawią się modyfikacje pozwalajce na przeniesienie części prac do innych działów.
Ale i nie wykluczam opcji podziału szuflady. Zobaczymy co wyjdzie. Chciałbym przedyskutować kryteria przeniesiena pracy do nnego działu.



Nadawca:    Sobót
Data:           12-10-2004 21:08
Informacja: Szanowny administratorze, dlaczego nie mogę uruchomić żadnej galerii z jej linku...? za każdym razem wyskakuje mi \"internet optimizer\" nie wiem wogóle w jaki sposób mogę obejrzeć jakąkolwiek galerię na Histerii, czy to wina mojego komputera?



Nadawca:    anaela
Data:           11-10-2004 13:47
Informacja: SirEmil, dziękuję za gratulacje:) Ladyhawke, dziękuję za komplement:) Słuchajcie, co z tym konkursem, gdzie są opowiadania nań przysłane? Czy coś przeoczyłam??


Nadawca:   sirEmil
Data:           11-10-2004 11:41
Informacja: Ahoj Szufladowicze!! Wróciłem z dalekiej podróży i znów mogę być między Wami. Jaka to radość - trudno wręcz opisać! Konkurs bardzo profesjonalnie został zorganizowany, a w samej Szufladzie zaroiło się od nowych opowiadań jak również nowych autorów... Bardzo ładnie!
Anaela gratuluję ukończenia powieści! Z chęcią ustawię się w ogonku po egzemplarz z dedykacją:-)



Nadawca:   FAN FANTASTYKI
Data:           11-10-2004 10:56
Informacja: bardzo mi się podobają te opowiadania!!!!!


Nadawca:   orwald
Data:           08-10-2004 20:33
Informacja: Witam, witam, dawno tu nie byłem, nic sie nie zmieniło ale dalej jest super :).Pozdrawiam


Nadawca:   mewah
Data:           08-10-2004 16:35
Informacja: Przepraszam za powtorki, czy moge prosic o zlikwidowanie tych nadliczbowych wpisow?... dziekuje z gory :-)


Nadawca:   mewah
Data:           08-10-2004 16:31
Informacja: Do: Argail
Czy da sie zrobic tak, by banner \"difltowo\" otwieral sie w nowym oknie?
Pozdrawiam



Nadawca:    ladyhawke
Data:           08-10-2004 12:56
Informacja: Do pBT
Mam wrażenie że jednak trzeba będzie podzielić szuflade np. na Szuflada1 i Szuflada2 dużo opowiadanek i mozna sie pogubic teraz.



Nadawca:   Argail
Data:           08-10-2004 07:36
Informacja: Nic nie zniknęło - jeśli już to są w archiwum ;)


Nadawca:   anaela
Data:           07-10-2004 19:37
Informacja: Czy mi się zdaje, czy zjadło dwa posty Mewki?:/


Nadawca:    Ladyhawke
Data:           07-10-2004 13:24
Informacja: Anaela


Fajnie piszesz i to jest fakt, a o animozjach wcześniejszych już dawno zapomniałam. Życie ostatnio nauczyło mnie pokory, ostatnie miesi±ce pokazały co naprawde jest istotne, i o co warto walczyć. Dlatego będę się cieszyć z Twoich sukcesów. Mam nadzieję że inni bywałcy i Ci pisz±cy, i Ci tylko czytaj±cy, odnios± swoje sukcesy w życiu.

Jeśli macie ochotę zemna podyskutować to podaję swoje GG 6872893





Nadawca:   Argail
Data:           07-10-2004 10:53
Informacja: Khmmm ... pojawił się banner ... niestety, \"sytuacyjnie wręcz zostałem zmuszony do jego umieszczenia, więc proszę o wyrozumiałość ... i klikanie na ten nieszczęsny banner ;/ ... mam nadzieje że niedługo zniknie ;(


Nadawca:    mewah
Data:           04-10-2004 16:15
Informacja: Witam ponownie.
Wlasnie skonczylam przegladac archiwum Ohyde Parku Ufff ;-) ) i widze, ze powinnam byla to zrobic _zanim_ sie dopisalam do opowiadania ;-). BTW, zjadło mi dzis ponad strone A4 tekstu do opowiadania (pisalam w okienku bezposrednio na stronie), wiec sie troche zniechecilam do takiej metody dodawania ciągu dalszego... Ale nic to. Sprobuje odtworzyc. Pozdrawiam ciepło wszystkich, i dziekuje Wojtkowi za miłe słowa :-)



Nadawca:   mewah
Data:           04-10-2004 12:16
Informacja: Dzień dobry! Chciałam się przywitać z Wami :-), bo chyba \"utknę\" tu na dłużej. Jestem pod wrażeniem tekstów prezentowanych na Histerii, choć przeczytałam dopiero ich ułamek. Jesli coś, co zrobię, złamie tutejsze reguły, to z góry za to przepraszam, bo nie jest moją intencją urażenie kogokolwiek :-) Pozdrawiam wszystkich, Magda



 

 

Opowiadania :
Inne :

Mentor i założyciel
Paweł Kowalski
Przyboczny Webmaster
Rafał Wosztyl
KONIECZNIE WEJDZ I PODPISZ!